U prostoru Grada Orahovice održan prvi sastanak za organizaciju „SLAVIN“-a

  Novosti         31.01.2014.
U prostoru Grada Orahovice održan prvi sastanak za organizaciju „SLAVIN“-a

U ime Grada Orahovice i njegove Turističke zajednice kao organizatora, gradonačelnik i predsjednik Turističke zajednice Josip Nemec sazvao je 29. siječnja 2014. prvi sastanak Organizacijskog odbora 19. Međunarodnog sajma vinarstva, vinogradarstva, voćarstva i ruralnog turizma „SLAVIN“. Sajam će se ove godine održati u novom terminu odnosno od 2. do 4. svibnja te će se ubuduće uvijek održavati prvog vikenda u svibnju mjesecu. U radu Odbora sudjelovali su još i predstavnici regionalne i lokalne samouprave te ustanova, organizacija i tvrtki koje će logistički pomoći organizaciju sajma: Tugomir Majdak, pročelnik Upravnog odjela VPŽ za zajedničku politiku i fondove EU, Milan Vanđura, direktor HGK-ŽK Virovitica, Božidar Jeremić, tajnik HOK-OK VPŽ, Natalija Havidić, ravnateljica Vidre-Agencije za regionalni razvoj VPŽ, Blaženka Mozer, viša savjetnica Savjetodavne službe-Ispostava Orahovica, Svjetlana Mandić, upraviteljica Obrtničke zadruge „Slavonija“ iz Orahovice, Miroslav Ivanković, tehnolog tvrtke Feravino d.o.o. Feričanci i Josip Tokić, predsjednik Udruge „Graševina Coatica“. Nakon što su predsjednik i članovi Odbora iznijeli svoje prijedloge i mišljenja glede programa sajma, doneseno je nekoliko zaključaka, od kojih su najvažniji oni koji se odnose na pokroviteljstvo, rad stručnih komisija za ocjenjivanje vina i jakih alkoholnih pića, medijsku promociju i troškove odnosno financijsku konstrukciju.

Ove mrežne stranice koriste kolačiće kako bismo vam pružili bolje korisničko iskustvo. Za više informacija o korištenju kolačića na ovim stranicama, kliknite ovdje. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića.